You can make a difference in the Apple Support Community!

When you sign up with your Apple Account, you can provide valuable feedback to other community members by upvoting helpful replies and User Tips.

Nao estou conseguindo colocar o meu cartão na Apple Pay, já tentei colocar pelo app do banco, já liguei para os serviços do cartão e eles falaram que nao tinha nada haver com eles, que seria mesmo problema com a Apple, entao eu queria saber como faço

iPhone 14, iOS 18

Posted on Nov 3, 2024 5:06 PM

Reply
1 reply

Nov 4, 2024 5:06 AM in response to karoline132

I can't put my card in Apple Pay, I've already tried to put it through the bank's app, I've already called the card services and they said it had nothing to do with them, that it would really be a problem with Apple, so I wanted to know how to do it.

(Screenshot displays the following;)

Card Not Added

Contact your card administrator for more information.

Add Card Later

Apple does not approve or decline cards for Apple Pay and Apple Wallet. Please review the Apple Support article I shared below.

If you can't add a card to Apple Wallet to use with Apple Pay - Apple Support

>>Contact your bank or card issuer if you see the following error messages while adding your card to Apple Wallet: 

• Could Not Add Card 
    • Invalid Card 
    • Card Device Limit<<

A Apple não aprova ou recusa cartões para Apple Pay e Apple Wallet. Por favor, revise o artigo de Suporte da Apple que compartilhei abaixo.

Se você não puder adicionar um cartão à Apple Wallet para usar com o Apple Pay - Suporte da Apple

>>Entre em contato com o emissor do seu banco ou cartão se vir as seguintes mensagens de erro ao adicionar seu cartão à Apple Wallet:

Não foi possível adicionar o cartão

Cartão inválido

Limite do dispositivo de cartão<<

Nao estou conseguindo colocar o meu cartão na Apple Pay, já tentei colocar pelo app do banco, já liguei para os serviços do cartão e eles falaram que nao tinha nada haver com eles, que seria mesmo problema com a Apple, entao eu queria saber como faço

Welcome to Apple Support Community
A forum where Apple customers help each other with their products. Get started with your Apple Account.